when in need of confirmaton

Så skaffar man sig en blogg.
 
Jag är inte alls säker på vad jag kommer att skriva i den dock. I skrivande stund har jag precis bangat ur på vad som skulle ha kunnat bli en sjukt rolig utekväll. Åt nog för mycket julmat igår för idag känner jag mig som en illamående julgranskula. Näe, jag är inte så glammig. Jag är heller inte överdrivet rolig över internet. Jag är ingen mode-fanatiker, jag är inte heller nån bra hemmafruig bagarmor, jag bor inte i ett lantligt lanthem på landet och jag har ingen vacker lägenhet att visa bilder på. Jag är rätt ordinär. Jag arbetar på förskola, sitter hemma och tecknar, går ut med mina vänner, diskuterar gärna politiska heta potatisar och jag har svårt för orättvisor och diskriminering. Rätt ordinärt som sagt. Om ni undrar hur jag ser ut så kommer i alla fall här en bild på mig när jag själv tycker att jag blev bra på bild. Den meningen blev alldeles för lång men jag orkar inte ändra den.
 
 
 
 
 
 
Jag kan också visa hur min senaste vecka sett ut i instagrambilder:
 
 
Var på Stadsmuseet för första gången. Med min Malin. Vi kollade på gamla dörrar, olika sorters puts, gamla kök och dylikt. Blev alldeles till oss. Tantz.
 
 
Sen kom den. Halsböldsdöden. Jag kunde knappt leva. På sanning.
 
 
Hade innan jag blivit sjuk tagit in en jultall med Ture. Sjukdomssysslan blev att skapa dekorationer.
Han är konstnärlig värre min son.
 
Blev frisk och firade med min första måltid som inte behövde drickas. Yum.
 
 
Firade julafton, åkte hem till Malin och blev full i I <3 Gravy-tishan. Lurved it.
 
 
Nu ska jag kolla på New Girl och girlcrusha lite över Zooey Deschanel.
 
Tills vi möts igen,
 
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!