PrestationsångesteN

Tips till er som nån gång tänkt söka konstskola: Googla inte på andra människors arbetsprover precis innan ni ska gå och lägga er för att ni ska upp tidigt och jobba dagen efter. Nu är jag panikslagen, jätteinspirerad, stressad och har värsta prestationsångesten och kommer ju aldrig kunna sova. Jag är dessutom arg på mig själv för att jag aldrig kan skjuta den där pressen åt sidan och sätta mig och rita. Inte en jävla streckgubbe har jag åstadkommit den här veckan. Blä. Nästa vecka ska jag på gå Vårsalong på Liljevalchs i alla fall. Förra året blev jag astaggad och gick direkt hem och kladdade efteråt. Den känslan vill jag åt. NU!
 
Här är jag i ett sånt där ångestögonblick idag när jag insåg att jag inte kommer klara av att åstadkomma något idag HELLER.
 
Och här e en bild på gofrulle som jag och Ture åt för några dar sen.
Imorgon kommer han hem från Simrishamn och jag längtar så det kliar i kram-armana.  
 
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!