Alldeles för många timmar på mellandagsrea

 
Jag gick upp 08.00 idag. För att gå på mellandagsrea. På min semester. Hur äckligt konsumtionsskadad är man inte då?

(såhär såg jag ut när jag skämdes och väntade på tunnelbanan)
Det var helt galet hetsigt, men jag köpte en ny skinnjacka, en klänning och en pyjamas till T. Klockan 10 var jag på Åhléns city. Sen gick jag i affärer solo en stund innan Malin vaknade och mötte upp mig.
Vi fikade och instagrammade dogeffects. Det var mysigt. Jag var trött och hade tänkt beställa kaffe, men så beställde den som köade innan mig vääärsta monster-varmchokladen. Så jag beställde också en sån, och en espresso, för att kompensera liksom. Espresso är INTE gott.
Vi gick och tittade lite mer i affärer och sen mötte vi upp Nicole och Marri för ytterligare en fika (på samma fik)
Doggen var med.
 
Sen gick jag och Malin och såg det här.
 
 
Som var så sinnes bra. Pernilla August kan spela Allt. Med bravur. Många av de andra skådisarna är också superbra. Sofia Karemyr för att inte tala om Simon J Berger. Heja dom!
 
 
Sen åkte jag hem. Fick en trevlig kompis på tunnelbanan som jag tyvärr glömde fråga namn och så på. Är så ovan vid att folk jag inte känner börjar prata med mig (utanför krogen). Blir alldeles glad i hjärtat men också sådär nervös och stammig. Nu talar vi alltså inte raggning utan gammalt hederligt samtalande. Det gillar jag.
 
Äej, nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!