Nämdö och veckoplaner.

I helgen har jag och T varit på Nämdö med hans farföräldrar. Det är så inihelvete fint där. Nästan lite löjligt rofyllt. Vi lekte ute, hängde nere vid bryggan och grillade marshmallows när det blev mörkt. Fina ungen är verkligen världens finaste. Och han verkligen älskar att vara där. Lyllos honom att få växa upp med det stället.
 
 
 
Och nu äre söndag och slut på Ture-veckan. Veckan som kommer ska jag tränatränaträna. Känns dumt att bara träna varannan vecka men jag vet liksom inte hur jag ska få ihop det på något annat vis. Jag har alltid varit en sådan som tränar två gånger i veckan i ca en månad för att sedan ge upp i ett halvår (ett år) men nu är jag verkligen pinsamt peppad. Och det händer faktiskt saker. Byxor blir för stora och vågen visar minus två pannor och det är så sjukt gött. Mår ändå rätt mycket bättre fysiskt. Sist jag kände så var när jag precis slutat äta kött. Men nu är det ännu mer tydligt. Jag känner mig som en slags nyttig icke-Emelie. Skum känsla för att vara jag. Som alltid rökt till och från, ätit onyttig mat och suttit på röven så mycket som jag bara kunnat. Nu gör jag liksom hemmagymnastik som nån jäkla åttiotalsmorsa. Nästan lite pinsamt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag önskar jag hade disciplin att göra hemmagympa också. Hejja dig!
Guuuuud vilken fin bild!

Kram Linda

Ps. Om du har lust att vara med i en tävling, kan man vinna en valfri produkt från c/o Gerd inne hos mig.

2013-02-15 @ 23:26:21
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!