Absent minded

Efter lite jullov tänkte jag börja skriva här igen. Den senaste veckan har jag jobbat. Kommit igång igen. Faktiskt ganska skönt tro det eller ej. I förrgår köpte jag en kalender för mina sista decemberpengar. Den ska få förändra mitt liv tänkte jag. I dagarna ska jag köpa ett träningskort och yadayadayada börja äta bättre och yadayadayada vila mer på helgerna yadayadayada inte dricka alkohol. Jag hade tänkt börja förra veckan men jag har dålig karaktär och drack rom, rökte massa cigg och var ute och dansade till klockan fem och sen åt jag skräpmat och dagen efter kände jag mig som en säl. På land.
 
Jag har liksom allmänt jävligt dålig självdisciplin och karaktär. Borde la lägga av med det.
 
 
 
Färga håre också.
Jag å Malin drack rom.
Och en ny Barcelonaresa är inplanerad. Booyah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!