Ornithophobia

 
Jag fick en duva i skallen idag.
 
Den flög och liksom tappade balansen (om man kan göra det när man flyger) och vinglade (om man kan göra det när man flyger) in i mitt huvud när jag och T var i högdalen. Den träffade ganska hårt och mitt hår luktade äckelpäckel efteråt. Blev galet äcklädd (äcklad och rädd) men lyckades typ förtränga det tills nu. Typ fem timmar senare. USCH!
 
Eftersom att det är 1a januari idag så tar jag det dessutom självfallet som ett dåligt tecken på hur resten av året kommer se ut.
 
 
Lite såhär kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!